Sali de fitness

Sali de fitness Gym Mar Strong din Oradea

Vezi lista / ORAR

Antrenori

Traieste echilibrat si ai grija de tine... te ajutam!

Antrenori

Video

Sanatate si estetica. Sfaturi utile de la profesionisti.

Continuare
 

Aerobic

Ce este aerobic-ul?

Exercitiile aerobice (gimnastica aerobica, step, tae bo,etc.) sunt foarte sanatoase. Ele dezvolta odata cu arderea caloriilor si mobilitatea. Sunt sanatoase pentru sistemul circulator (cardio) si favorizeaza eliminarea toxinelor prin transpiratie.

Fitness-ul este foarte bun chiar si daca vrei sa slabesti pentru ca, dezvoltarea masei musculare iti va creste rata metabolismului in general (adica vei arde mai multe calorii pe tot parcursul zilei, inclusiv cand dormi sau ... mananci).

Pentru a avea insa efect (si pentru a ne face sa ne simtim bine) cel mai important este ca tipul de activitate sportiva pe care o practici sa-ti faca placere! Dar este foarte important sa combini aerobic-ul cu miscare anaeroba (cu greutati).

Avantajele

  • slabesti,
  • te mentii in forma,
  • iti faci noi prieteni,
  • capeti mai multa incredere in tine,
  • scapi de stres
  • esti mai sanatos

Tot ceea ce trebuie sa faci este sa pui un strop de pasiune si sa acorzi putin din timpul tau. Pentru ca suntem mai mult decat siguri ca iti va place atmosfera salii noastre. Te asteptam cu drag. Vino la sala de aerobic, fitness & bodybuilding GYM MAR STRONG, intr-o atmosfera prietenoasa, unde te asteptam cu programe pentru acumulare de masa musculara, programe pentru definire sau slabire. Aparatura superba, instructori specializati, suplimente proteice sau pentru arderea grasimilor si un orar lejer completeaza calitatea serviciilor noastre.

Multi dintre noi au auzit cuvintele aerobic sau anaerobic, dar nu prea inteleg ce inseamna acestea. Multi asociaza aerobicul cu exercitiile de gimnastica, iar aceasta este o asociatie destul de buna pentru ca aceste exercitii nu au o intensitate foarte mare.

Aerobic sau "cu oxigen"

Exercitiile de aerobic ajuta la mentinerea sanatoasa a inimii. Exemple bune de exercitii pentru aerobic includ mersul pe jos, ciclismul, alergatul, vaslitul, dansul si inotul pe distante lungi. Pentru toate aceste forme de exercitii organismul are nevoie de oxigen, adica inima trebuie sa bata mai tare ca sa poata pompa mai mult sange in organism. Acest lucru inseamna ca organismul isi face rezerve de oxigen pentru a putea produce incontinuu energie. Facand acest tip de exercitii pentru cel putin 20 de minute pe zi, de 2-3 ori pe saptamana, se imbunatateste circulatia. In timpul exercitiilor de aerobic ar trebui sa poti face conversatie si sa spui propozitii scurte fara a simti vreun discomfort.

Anaerobic sau "fara oxigen"

Exercitiile anaerobice sunt activitati scurte dar intense. Organismul poate produce doar o anumita cantitate de energie pentru acest tip de exercitii fara a folosi oxigen. Un exemplu de astfel de exercitii sunt sprinturile. Cand alergam foarte repede energia se produce fara consum de oxigen. Acest lucru duce la pierderea de oxigen, si in general, dupa o astfel de alegare respiram foarte greu pentru a recupera oxigenul pierdut. Orice exercitiu de scurta durata si intens se numeste exercitiu de anaerobic. Chiar si exercitiile de aerobic, daca sunt facute foarte repede, pot fi considerate exercitii de anaerobic. In timpul acestor exercitii este foarte putin probabil sa poti spune mai mult de un cuvant sau doua fara sa respire.

Avantaje

In timpul unui antrenament de aerobic se imbunatateste circulatia, iar inima se mentine intr-o forma foarte buna si poti sa faci exercitii timp indelungat fara sa obosesti. Asta inseamna ca poti slabi mai usor, pentru ca se ard mai multe calorii. Un antrenament regulat de aerobic reduce riscul producerii unui atac de cord, a cancerului sau a diabetului. Un antrenament de anaerobic iti poate imbunatati rezistenta, forta si viteza si ajuta la dezvoltarea tesutului slab, adica va duce la dezvoltarea metabolismului, care va arde mai multe calorii chiar si in timp de repaus. Acest tip de exercitii nu se poate efectua pe o perioada mai mare de timp pentru ca, in lipsa oxigenului, muschii dezvolta o anumita cantitate de acid lactic. Aceasta este cauza pentru care un antrenament indelungat produce senzatii de arsuri ale muschilor. Dupa un anumit timp muschii nu se mai contracta si nu mai poti repeta o anumita miscare. Tot exercitiile de anaerobic sunt cauza durerilor pe care le simtim a doua zi dupa un antrenament intens. Aceste exercitii sunt importante pentru cei care doresc sa-si dezvolte tesutul slab, dar este indicat sa ai macar o zi pauza dupa un astfel de antrenament. Acum, ca ai inteles diferentele dintre cele doua, este foarte important sa sti ca este necesara si o incalzire inainte de antrenament si la fel de important este si faptul ca in primele minute nu este bine sa depui prea mult efort. Daca incepi antrenamentul in forta, o sa obosesti foarte repede, pentru ca inimii ii ia cateva minute sa poata trimite oxigenul in plus de care ai nevoie cand treci la exercitiile de aerobic. O incalzire buna va ajuta la cresterea gradata a temperaturii muschilor, ceea ce inseamna ca nu o sa ai febra musculara a doua zi. Exercitiile aerobice trebuie sa dureze cel putin 15 minute fara pauza. Pentru rezultate notabile, e bine sa fie efectuate zilnic. Creati-va propriul program în functie de reactiile organismului. Multi aleg fitness-ul pentru a scapa de kilogramele în plus. Alegerea lor este cât se poate de corecta. Nimic mai sanatos decât sa slabesti facând miscare. Pentru a pierde kilograme, trebuie sa eliminati mai mult decât asimilati. Logic,nu? Studiile recente arata ca exercitiile fizice au ca efect crestera metabolismului (arderea caloriilor) nu doar pe durata efectuarii lor, ci si un timp dupa aceea. Pentru a pierde 1 kg trebuie sa ardeti circa 7700 de calorii. Cifrele nu trebuie sa va sperie. Un exercitiu regulat de circa 15-20 minute pe zi va duce în câteva luni la rezultate vizibile. În plus, cântarul nu este cel mai sigur etalon al starii organismului. Puteti avea aceeasi greutate arzând grasimi si marind masa muusculara. (fitlifeclub)

 

Pentru detalii va stam la dispoztie. Contactati-ne!